Tack pappsen

Nu när mina föräldrar är tillbaka från semestern är det standard att min kära far ringer mig på jobbet någon gång i veckan för att önska mig en god morgon. Är inte det kärlek så vet jag inte ♥

I morse ringde han bara för att säga god morgon och att jag hade sovit ordentligt. Mamma brukar bara ringa om det är något akut som hon behöver prata om annas väntar hon tills jag är hemma från jobbet, hon tycker inte om att "störa" mig på jobbet. Men det är väl klart att de inte gör, jag sitter på kontor med egen anknytning. Men pappsen han brukar höra av sig för att som sagt säga "God morgon" och önska mig en bra arbetsdag. Bättre föräldar kan man inte önska sig, det är de här små sakerna som gör en så glad :) Kärlek till dem båda ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aaaw va gulligt <3

Kanske din mamma inte ringer dit för att din pappa redan gör det? ;)

2008-08-15 @ 19:38:26
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0