Äntligen


Äntligen är det fredag. Som jag har längtat. Efter den piss vecka jag har haft på jobbet är det skönt att få vara ledig i två dagar. Jag hann inte prata med chefen idag, tar det med henne på måndag har bett om ett litet möte med henne. Jag ska lätta mitt hjärta för henne. Kommer kännas så skönt efteråt.

Efter jobbet var jag och fixade naglarna hos My, snygga som alltid. Ingen ork hade jag för något annat. Gick till ICA och handlade lite och sen ska denna fredag kväll (det som är kvar av den) spenderas i soffan, ingen ork för att göra något efter denna jobbiga vecka.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trevlig helg gumman =)

Hoppas det går bra med chefen sen då ;)

2008-08-30 @ 12:19:52
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0