Handlat & Gåvor

Ska snart hoppa i säng, ska upp väldigt tidigt imorrn kan jag tala om. Jag ska jobba lite extra på min gamla avdelning. Jag jobbar annars bara måndag-fredag, har alla röda dagar och helger ledigt, jätteskönt. Men jag fick frågan om att jobba lite extra denna helg, behövs lite extra pengar nu när man har varit på semester. Så jag ska spendera min söndag morgon på min gamla avdelning, helt ok, fast mindre roligt då jag börjar 07.00! Slutar sen 14.30.

Tänkte posta lite av de grejer jag fick med mig hem från Kroatien. Inget märkvärdigt, lite småsaker :)

(Klicka för större)

 
Kroatiska landslags tröjan, något jag har velat ha länge. Men får vänta med att bära den stolt till VM 2010. Sjävklart min favoritspelare, Niko Kranjcar :)

 
En annan favoritspelare, Zlatan såklart, hans Inter tröja :) Lite odd att jag väljer att handla på mig fotbolls tröjor, inte så att jag ska gå till jobbet med dem, men jag tycker de är fina och man kan ha dem när det är match på gång. Plus att de hade bra pris på dem.

En söt kuvert väska jag hittade i en väskaffär, de hade hur mycket fint som helst, hade  lite svårt att bestämma mig för vilken jag skulle köpa. Denna blir fin en utekväll.

En söt liten souvenir jag fick av min morbrors fru, så söt.


Lite mer souvenirer, en askkopp samt en till souvenir från morbrors fru.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina grejer :) Kuvertväskan var häftig!

2008-08-10 @ 13:16:36
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0