Min lördag

Idag var det så fint väder här i Stockholm, loved it :)

Skulle ha fixat mina naglar idag, men My min kära nageldam hade felbokat mig. Jag ringde dit ogår för att dubbel kolla tiden, om det var 10 eller 10.30 idag och då säger de att hon måste ha missat att skriva upp mig. My själv är på semester och jag skulle sitta hos hennes kollega, men hon hade glömt och skriva in mig i deras boknings pärm. Jag blev inte lycklig över detta kan jag tala om. Har jag bokad nageltid ska jag ha den då jag har bokat. Nu får jag vänta till på fredag till att få dem snygga. Tur att jag ringde så att jag inte hade åkt in idag till 10.

Men det blev en mycket trevlig dag ändå. Träffade Emma i stan. Var väldigt trevligt, sågs sist innan semestern. We had som cathinh up to do. En trevlig fika blev det, sen en promenad till Slussen genom Gamla Stan, där vi även passade på att luncha, kebab blev det och det var hur gott som helst. En trevlig dag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fler borde skriva in till spotlife och visa sitt missnöje, fler borde bojkotta dom om de har sidor hos dom!

Hon borde verkligen klippas av från allt som har med blogg att göra!



Tack så mycket =D

2008-08-24 @ 21:36:58
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej va irriterande!

2008-08-24 @ 22:20:51
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0