Storstädning

Idag har jag dragit igång Projekt Storstädning här hemma. Jag tar rum för rum, låda för låda. Går igenom allt och slänger och ordnar och fixar. Måste dock åka till Ikea snart och skaffa lite bra förvarnings lådor.
Fotoalbum behöver jag också köpa, har hur mycket kort som helst som ska in i album och sorteras ordentligt.

Det känns hur bra som helst att få göra sig av med en massa saker och få ordning bland all my stuff. Ska verkligen se till att allt håller sig på sin plats när jag är done. Hur mycket stuff kan man samla på sig egentligen?

Idag har jag hunnit gå igenom min garderob. Sorterat och fått iordning bland hyllor och lådor i garderoben. How I wish att jag hade en Walk in closet, haha. Det är en hel del i garderoben som jag ska göra mig av med. Först tänkte jag slänga det, men kom på att det är synd att slänga allt när man kan skänka bort det till behövande. Har slängt iväg ett mail till Röda Korset för att se om de har någon klädinsamling, annars får jag hitta någon annan organistation som vill ha dem. Det som fortfarande är i mycket bra skick tänkte jag försöka sälja på Tradera. Hey, håller på att spara för fullt till min USA resa nästa höst :) Man ska börja spara i tid :)

Kommentarer
Postat av: Andreja

wow im kind of impressed. ^^

Kan tänka mig att du lyssnade på musik samtidigt du städade. very nice fågelbajs.

puss puss

2008-09-01 @ 00:59:48
URL: http://bluesparkledevil.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Sånt där är behövligt emellanåt, och man känner sig så duktig efteråt ;D

Å USA, måste med spara för jag SKA till NY en dag. Inte billigt, man måste spara rätt länge innan man kan dra iväg :)

2008-09-01 @ 11:27:26
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Andreja: LOL, sötis visst är jag duktig ;) jag lyssnade på brena när jag höll på ;) PUSSIS<br>



Sandra: Så skönt att få det gjort ;) behövdes verkligen städas ut. NY är underbart kan jag säga. Syrran och jag sparar för fullt för vår resa nästa höst :)

2008-09-01 @ 14:47:18
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0