Tajo

Idag efter jobbet ska jag träffa min kära far i stan för en fika. Täkte först bjuda hem honom, men kom på att jag inte har städat, ser katastrofalt ut hemma. Skäms att bjuda hem honom...hahah. Inte för att han bryr sig, det är ju inte så att han ställer sig och städar, men jag skäms ändå.

Jag behöver prata lite med honom, behöver lite råd om vissa saker som gnager mig. Och far min är en mycket klok man att prata med om livets stora funderingar. Han kommer alltid med bra råd, uppmuntran eller bara beröm. För tillfället känner jag mig lite ur limbo ang vissa saker. Jag behver helt enkelt tala med en klok människa.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår hur du menar, är likadan när min mamma kommer. Vill gärna att det ser lite snyggt ut iaf :P



Hoppas han kommer med kloka råd som han brukar då ;)

2008-08-28 @ 17:16:13
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0