Trevlig kväll

Kom hem för ett tag sen från stan. Var med min underbara vän D i Stockholms Konserthus och såg Renée Fleming. Vilken röst säger jag bara.  Riktigt bra måste jag säga. Jag tror nog att jag till viss del gillar opera nu. Det var verkligen vackert att lyssna till.

Efter showen hann vi med att ta 2 glas vin på Sturehofs uteservering. Mycket trevligt. En lyckad kväll. Kul att man hittar på något en vardag. Vi planerar dock eventuellt en utekväll till helgen.

Men nu får det bli sängen, ska upp och jobba i morgon.

Kommentarer
Postat av: Sandra

ooh trevlig kväll alltså =)

Hoppas det går bra på jobbet imörn!

2008-08-26 @ 00:32:05
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0