Mupp bilder ;)

Jag har världens hög med disk att ta tag i, hatar när jag är sådär lat och hemmet ser ut som fan. Men först ska jag ringa mina föräldrar som fortfarande är på semester och ta ett långt och härligt bad :)

Här kommer lite flummbilder från semestern. (Klicka för större)



Solkräm måste man ha och det hög solfaktor, annars brinner jag ta mig fan upp. Jag kör med Niveas för barn, passat oss vuxna hur bra som helts.


Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle sätta på mig dessa tofflor. Kallas de fortfarande Foppa tofflor? Ursäkta, men jag tycker att de är så jäkla fula, Men det var så mycket sten i havet att man var tvungen att ha något på fötterna. Dessa var billiga på marknaden, syrran och jag döpte dem till våra Ugly Betty-tofflor..hahaha.


Min supersnygga Tommy Hilfiger beach bag. ♥ it.


Tyckte denna skylt var lite rolig, "House of pain".


Pannkaka/Crepes är gott :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi kuliga bilder :)

"Ugly Betty-tofflor" Haha :P Men sköna det är dom. Jag måste bara ha sånna på mig för mitt nageltrång =/ Men jag skäms inte för det ;)

2008-08-06 @ 11:05:43
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Hahah, de är väldigt sköna att ha på sig ;) man ska inte skämmas ;)

2008-08-07 @ 08:41:29
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0