Vad hände?

Vad var det som hände med vädret? Är det sommar eller är det höst? Det har regnat sen i lördags känns det som. De säger att det dåliga vädret kommer hålla i sig ett tag nu. Fan vad trist. Och fy satan vad det blåste i natt då, kunde inte sova ordentligt av att det lät så mycket. Tur att det inte åskade bara, jag är livrädd när det åskar.

I morse när jag skulle gå till jobbet visste jag inte alls hur jag skulle klä mig. Funderade på att ta på mig halsduken, men skippade den. Vägrar att använda halsduk i augusti måndad, det är sommar god damn it!

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Ja bilderna är fantastiska!

Kul att du höll med om det andra inlägget. Det är som sagt en jätteviktig fråga som ofta bor tas upp och diskuteras.



Kram på dig

2008-08-06 @ 08:54:26
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Shit ja, 12 grader hade vi bara igår här =O

2008-08-06 @ 11:03:34
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0