You didn´t know this about me

* Byter alltid om till T-shirt och shorts när jag kommer hem.
* Är otroligt ormrädd, we are talking a lot, kan inte ens se en tecknad orm.
* Skulle lätt kunna flytta till New York.
* Talar, svenska, engelska, kroatiska och en del tyska. Funderar på att ta en spanska kurs i vår.
* Älskar att måla, rita och pyssla.
* Jag går hos en nagelteknolog var tredje vecka (till världens bästa My) och fixar naglara.
* Älskar kaffe, är inte människa innan min kopp på morgonen.
* Är en aning mörkrädd.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul läsning!

Håller med om #3 och jag skulle med vilja läsa spanska =) Tycker det är sånt fint språk.

2008-08-27 @ 22:48:08
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0