Bio


Igår var jag på stan med Rebe i stort sett hela dagen. Vi strundade att gå på mellandagsrean då det var så mycket folk i varje butik man ens tänkte på att gå in i. Vi gick till ett ställe på Fridhemsplan för att handla lite DVD filmer.

Efter det mötte vi upp min syster för att gå och äta på Fridays. Alltid lika god mat på Fridays :) Sen tog vi oss till Sergel bion där vi skulle se två filmer. Den första vi såg var Body of Lies.

Handling: CIA-agenten Roger Ferris (Leonardo DiCaprio) får upp ett spår till en stor terroristledare som misstänks sköta alla sina operationer från Jordanien. När Ferris tänker ut en plan för att infiltrera hans nätverk måste han först få stöd från den sluge CIA-veteranen Ed Hoffman (Rusell Crowe) och hans team. Ferris frågar sig själv hur mycket han kan lita på dessa män utan att äventyra hela operationen - och sitt eget liv.

Jag gillade denna film, mycket bra action och Leo är som vanligt hur bra som helst.

Efter Body of Lies gick vi och såg Twilight. Ah, underbara film, I love it. Men nu får det vara slut springet på bio för den filmen för min del, detta var 4:e gången, ja bestatt...haha. Nu får jag vänta tills den kommer ut på DVD istället :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den med Leo SKA jag se sen på dvd :)

Haha då måste Twilight vara superbra ;P

2008-12-30 @ 19:22:47
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Rebe

jag vill se nya leo filmen NU.

2008-12-31 @ 21:48:35
Postat av: Zelly

Sandra: Leo=LOVE. Twilight är underbar, du MÅSTE se den :)



Rebe: Me too, men snart så :) Mera dreggel ;)

2009-01-01 @ 19:56:15
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0