Dan före dan...

I dag har varit en liten små seg dag. Började med att jag gick upp för tidigt...haha. Kunde inte sova fast jag la mig så sent  igår kväll. Måste ha att göra med att man har bytt säng.

Var nere i Farsta centrum med mamma och syster och handlade det sista vi behöver nu innan jul. My God vad folk det var nere i centrum som var ute i sista sekund med att handla. På systemet var det dock inte så mycket folk som jag trodde att det skulle vara.

Nu ska jag baka med pappa, han ska göra ett pepparkaks hus och jag ska baga lussekatter. Min mamma har då tur som har en man som är bagare och konditor samt en dotter som är villig att baka när hon är på besök :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja så mysigt med julbak! :)

Trevlig kväll gumman och en riktigt god jul! <3

2008-12-23 @ 19:11:35
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0