For the record - again


Det var säkert fler än jag som såg dokumentären om Britney på TV4 igår. Så här dagen efter att ha sett den kan jag säga att jag mår illa av hur vissa människor behandlar henne. När hon bröt ihop och började gråta kunde jag inte hålla mig längre och tårarna bara rann som en liten flod. Jag blev åter påminnd om varför jag blev ett så stort Britney fan och hur mycket jag älskar henne och hennes musik.

Alla dessa jäkla fotografer som inte ger människan en lugn minut, de borde utrotas. Om man redan har stalkat henne hela morgonen, varför behöver de fortsätta hela dagen?! Hur många bilder kan de ta i samma outfit?!

Samtidigt under dokumentärens gång kan jag tycka att man inte fick reda på så mycker mer om vad det var som gick snett och hur det verkligen gick fel. Jag trodde nog att hon skulle tala lite mer "öppet" om dessa saker.

Men me ♥ her anyways.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0