Fredag :)


Det har varit lite dåligt med uppdateringar här på ett par dagar.Men jag har inte haft så värst mycket att skriva samt så har jag verkligen varit så trött ett par dagar. Har gått och lagt mig jättetidigt de två senaste kvällarna. Igår låg jag i sängen redan kl.22.00, låg och läste lite i en superbra bok, vilken det är får ni läsa när jag har läst ut den ;)

Äntligen fredag och helg. Min helg ska spenderas på följande vis:
* I dag slutar jag 13.30, ska på stan och handla lite julklappar och födelsedagspresent till syster.
* Lördag - Då ska jag och pappa umgås :) Vi ska på bio, bara kära pappsen och jag. Ser fram emot det jättemycket.
* Söndag - Pang, då ska vi fira underbara syster yster som blir en stor flicka. Tårta, middag och allt som ingår.

Min kära vän Rebe kommer hem från New York, hmm idag eller i morgon kommer inte ihåg hur det var, så en telefon dejt med henne på ett par timmar blir det också.

Ha en underbar fredag alla.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som du kommer få en supertrevlig helg! :)

Trevlig fredag o helg på dej gumman <3

2008-12-05 @ 12:44:23
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0