Freedom

I fredags jobbade jag min sista dag för detta år. Jag är nu ledig till 5 januari :) Me is happy :)
Vi jobbar egentligen mellandagarna, men jag har så mycket dagar att at ut så jag passade på att ta ut även dem och slå ihop det till 2 veckor istället.

Efter nyår är det tänkt att jag ska börja jobba heltid igen. Handen är så mycket bättre och jag tycker att det ska bli roligt att börja jobba heltid igen. Nu har jag hattat fram och tillbaka med 4 timmar i lite mer än en månad. Men min läkare har sagt att jag inte får leka med min hand och måste ta det lugnt. Om jag känner att den gör ont måste jag ta kontakt med honom på en gång och inte gå och ha ont. För annars kan den bli så mycket värre och jag får dras med värkt länge och det vill jag verkligen inte, de smärtor jag har haft får vara nog.

Vad hittar ni på till julen? Umgås med familjen? Min familj skulle egentligen spendera julen hos mammas kusin med familj i Göteborg. Vi skulle åka ett par dagar. Vi har det som traditon, ena året är det hos oss i Stockholm och det andra hos dem i Göteborg. Men i år blir det lite annorlunda, familjen delar upp sig. Mor och far åker till Göteborg medans jag och syster stannar i Stockholm. Jag hade gärna åkt till Göteborg, men min syster fick bara 24 och 25 ledigt från jobbet. Det blir för stressigt för henne att ta sig fram och tillbaka eftersom hon den 23 jobbar till 24.00. Då ville inte hon åka och jag vill inte att hon ska sitta själv på julen, så då stannar jag med henne och firar tillsammans med henne :) Det ska bli roligt. Mamma och pappa tänkte då också stanna hemma men vi vill att de åker, de behöver komma bort lite. Men syster och jag ska ha det så trevligt så, vi har redan en massa planerat just de två dagar.

(Bild: David LaChapelle)

Kommentarer
Postat av: Sandra

SÅ skönt med lite ledighet nu!! :D

Ja här blir det att umgås med familjen och äta gott :P

2008-12-22 @ 12:30:10
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0