Hemma igen

Kom hem för ett tag sen från min vän D där vi var ett gäng och firade honom eftersom han fyller år idag.

Mycket trevligt födelsedags firande hade vi :) Så trevligt att samlas ett par stycken och bara prata. Han fick en hel del fina presenter och var väldigt nöjd med allt.

Det bjöds på lite skumpa som smakade väldigt gott. Kaffe och tårta blev det också, och det en hel del. Är så mät nu, men gott var det med.

Känns skönt att inte komma hem allt för sent, ska upp tidigt i morgon för att gå till doktorn igen och få laserbehandling på handen. Så snart blir det sängen.

Jag sov så bra i natt, tror nästan att jag sov lite väl länge. Men jag behövde det, eftersom jag har sovit så dåligt de senaste nätterna.

Och i morrn har halva veckan gått, snart är det helg igen och vi ska fira världens bästa syster som fyller år :) Min lilla plutt blir hela 24 år.


Kommentarer
Postat av: Andreja

ha en liten plutt? jag blir en stoooor flicka.:)

min chef kollade på mig igår lite noga. jag trodde jag hade nåt på ansiktet men nej."Jag såg i matsalen att du fyller år" jag blir en stor flicka sa jag så sa hon "oj jag är gammal nog för och kunna bli din mamma med 18 år mellan".. haha lite gullig var det där.

2008-12-03 @ 01:59:51
URL: http://bluesparkledevil.webblogg.se/
Postat av: Zelly

Dea: Ja du är fortfarande min lilla plutt, det kommer du alltid att vara :) din chef är så söt och snäll och det stämmer ju det hon säger :)Puss

2008-12-03 @ 17:36:40
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas det gick bra på laserbehandlingen <3

2008-12-04 @ 10:27:44
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0