J**la skit

Kom hem för en bra stund sen från bion med syster. Vi såg Twilight igen och jag kan inte höja denna film till skyarna tillräckligt, jag bara älskar denna film och att se den en andra gång fick mig bara att älska den ännu mera. Den ska köpas på DVD så fort den kommer ut.

Sen hoppas jag att vissa idioter som var och såg filmen blev påkörda på vägen hem. Jag fattar inte, ska det vara så jävla svårt att hålla käften under en film. Om du ska sitta och prata med din kompis och skrika högt över hela bion kan du väl gå och sätta dig på ett cafe. Personalen som jobbade på bion fick komma och säga till dem flera gånger...puckon säger jag.

Sen till problem nummer 2. Min hand har kännts bra under ett par veckor, men de senaste 3-4 dagarna har jag börjat få sååååååå jäkla ont igen som jag hade i början. Jag har inte gjort något med den, utan verkligen sett till att den får vila. Men nu har jag så där ont i gen att jag tror att jag börjar gråta när som helst. I fucking hate this world för tillfället. Visst det finns folk med andra problem, men jag bryr mig om mig själv för tillfället, jag är just nu självisk. Min doktor tycker att jag ska prova att arbeta 100 % från och med nästa vecka. Men han säger om jag känner att det gör minsta ont måste jag ringa honom. Jag får verkligen prata med honom på onsdag. Just nu känns det som att handen håller på att domna bort :(

Kommentarer
Postat av: Sandra

Näe fan vad irriterande, går man på bio ska man fan inte prata! Förstör ju verkligen för alla!

Nej inte ha ont igen :( Kanske har du sovit konstig på den? Hoppas inget hänt utan det bara är idag <3

2008-12-08 @ 22:54:02
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Tack vännen <3 jag hoppas verkligen att det går över.

Idioter på bion säger jag.

2008-12-08 @ 22:57:23
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Rebe

ugh, sånt folk borde inte få leva haha, vi är så mordiska du och jag lol.



you should let me give you a hand massage, really kanske något så där "harmoniskt" som massage el. akupunktur ( i am sure i spellt that wrong) hjälper.....



2008-12-09 @ 07:33:42
Postat av: Zelly

Hahaha, Rebe vi är nog lite onda du och jag...haha



oh what ever works please

2008-12-09 @ 09:56:30
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0