Så var det över


Så var även denna jul över, ett par dagar som man har hållit på att förbereda till ett antal månader. Jag har haft en underbar jul med min syster. Mamma och pappa kommer hem idag från Göteborg, de är nog redan i Stockholm.

Syster och jag har umgåtts i ett par dagar och det har varit så roligt. Vi har spelat en massa spel, mest Monopol som är så roligt. Spela spel hör liksom till julen på något sätt. Tittat på Kalle Anka och hans vänner, ätit en massa god mat har vi också gjort.

Hoppas att ni alla har haft en bra jul. Nästa vecka är det nyårsafton. Jag har inte rikigt bestämt mig än för hur den ska firas. Å andra sidan har jag aldrig varit så mycket för att fira nyår, julen är den dagen som är mest viktig för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0