Shop until I drop

I dag har jag shoppat klart nästan alla mina julklappar :) Helt underbart känns det.

Köpte systers födelsedagspresent som jag tror att hon kommer gilla starkt, jag gör det..haha. Kan inte skriva här än eftersom hon läser min blogg, inte kul om hon redan vet.

Sen har jag även köpt mamma och pappas julklappar. Pappa ska få en elektrisk rakapparat som jag vet att han länge har velat ha. Och mamma ska få sin favorit parfym som hon bara älskar från Yves Saint Laurent. Systers julklapp har jag inte köpt än, men vet vad hon ska få.

December och januari är månader då det mesta händer, syster fyller år 7 december, sen har vi julen och 10 januari fyller pappa år. Det blir lite kaka på kaka för deras del.

Nu ska jag strax se Gladiatorn som snart börjar på Kroatiska kanalen. Det är verkligen en av mina favorit filmer, gråter lika mycket varje gång mot slutet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt! :) Låter som urbra presenter.

En anna har ju inte ens börjat :/

Trevlig kväll gumman <3

2008-12-05 @ 23:34:58
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Andreja

Ingen fara om du skriver upp vad du har köpt.

I wont read it anyway ;)..eller inte haha.

Är så nyfiken vad jag ska få. Kommer nog och gilla den eftersom det är från dig:)

2008-12-06 @ 02:30:53
URL: http://bluesparkledevil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0