Things We Lost In The Fire


Kom hem från att sitta barnvakt för ett tag sen. Var så roligt att träffa barnen igen, de blir alltid lika glada när jag kommer och aldrig ledsna när mamma och pappa ska åka iväg någonstans. Utan de stannar med nöje med mig, kramas riktigt ordentligt när jag kommer, så härliga de är. De är så vana vid mig nu, jag har passat T sen hon var 9 månader, hon är 7 nu eller kanske 8 och E sen han föddes och nu är han 5 tror jag...haha vilket minne jag har. Alltid trevligt med extra pengar, det behövs :) Spara, spara, spara till den kommande USA resan :)

Hann med att se en film, när de hade somnat, Things We Lost In The Fire.

Handling: Audrey (Halle Berry) sörjer efter att ha förlorat sin make. Impulsivt bjuder hon in en problemtyngd gammal vän, Jerry (Benicio Del Toro), att bo hos henne och hennes två barn. Med hjälp av varandra upptäcker Audrey och Jerry hopp och lycka i sina nya liv.

My Thoughts:
Fantastiskt bra film på alla vis! Både Halle Berry (som är en av mina favoriter) och Benicio Del Toro spelar med sådan trovärdighet från början till slut.   

(Bild från CDON.se)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aldrig hört talas om denna, ska kollas upp då ;)

2008-12-30 @ 19:23:50
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0