Underbara film igen


Måndag igen då och början på en ny arbetsvecka. Som vanligt efter helgen har man en hel del att ta tag i. Jag har dock inte så länge kvar att jobba, slutar 16.00 idag då jag fortfarande endast jobbar 50%.

Ska möta syster efter jobbet, vi ska gå och se den underbara filmen Twilight igen. Vi är helt kära i denna fantastiska film och böckerna för den delen också, de är sååååå underbara. Syster köpte igår bok nr 2 och 3 och fick med något erbjudande där man kunde gå 2 men betala för 1. Behöver jag ens nämna att vi plockade på oss ett par extra...haha.
Det är helt galet att man kan bli så frälst av en film och vilja se den flera gånger, men hey jag såg Titanic på bio ca 5 gånger. Men Twilight, jag kan inte beskriva i ord hur underbar denna film är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0