Liten lista

En liten lista om lilla mig :)

Skulle du kunna tänka dig delta i en dokusåpa? Absolut inte, never.
Vilken årstid tycker du bäst om? Vår
Brukar du sjunga i duschen? Har väl hänt någon gång, men jag sjunger inte vackert.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Fotboll och NBA Basket

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Yup eller jag skulle nog vilja säga att jag tror på åtrå vid första ögonkastet

Vad är viktigast för dig? Bra hälsa och att mina nära och kära mår bra
Laddar du hem musik och film från Internet? Skulle jag skriva det här?
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Köpa ett hus vid stranden i Dubrovnik, Kroatien och ta med familjen på en resa till något trevligt ställe.
Vad är det bästa med julafton? Spendera tiden med familjen, sen är det inget fel att få paket.
Tänker du mycket på ditt utseende? Absolut. Om jag ska ut bland folk vill jag se fräsh och fin ut, hemma traskar jag i T-shirt och mjukis byxor
Är du skyldig någon pengar? Nej. Brukar inte var skyldig folk pengar, don´t like it.
Är du mörkrädd? Ja, på vissa ställen.
Tycker du matte är svårt? Kan knappt räkna plus o minus...haha, sådär, är inget matte snille om man säger.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Jag blandar märkeskläder med alla möjliga märken.
Har du piercing? I öronen
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Min familj
Läser du ofta böcker? En hel del.
Vill du gifta dig? Någon gång i framtiden vill jag det.
Vill du ha barn? Absolut, älskar barn.
Vilka djur är du mest rädd för? Ormar. You have no idea hur rädd.
Biter du på naglarna? That´s a no no. Fixar mina naglar på salong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0