2 veckor


Kom på att det idag är det exakt två veckor kvar tills syrran och jag åker till Kroatien, endast 9 dagar kvar att jobba och sen semester i 4 härliga veckor :) Som jag längtar, behöver verkligen semester efter så mycket jobb. Mamma och pappa har varit nere sedan slutet av maj. Semestern ska spenderas i Kroatien och Bosnien, men det blir mest Kroatien :)

Vill så gärna åka till min favorit stad Dubrovnik, som jag älskar denna stad. Jag drömmer om att en dag äga något eget i just Dubrovnik. Drömmar är till för att förverkligas :) Jag säger inte när, men en dag så ska jag bli stolt husägare där. Vi har ett jättefint hus på annat ställe, men Dubrovnik är min favorit stad.
Får se om jag lyckas övertala pappa att ta en tur dit :) Han brukar inte kunna motstå Dubrovnik ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

är så avis, vill me åka utomlands :P

2008-06-24 @ 12:12:46
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0