Fint

Innan pappa och mamma åkte på semester hjälpte pappa mig att få upp en hylla i badrummet. Ville ha någon där man kunde ställa tvål, tandborste osv. Tycker det blev super. I fredags lyckades jag hitta dessa två fina på Hemtext, ja vad kallar man dem? Ljus hållare kanske? Ja, ni ser på bilden. Ser att jag skulle behöva byta utt mitt dusch draperi till något med mer färg.

 

(Klicka för större)

De har världens rea på Hemtext, så mycket fint som jag ville köpa. Fick så mycket inspiration att göra om. Men får hålla mig tills jag får en större lägenhet :)

Kommentarer
Postat av: chris

Men hallåååå!! =)

va roligt med din blogg, härligt!!!



Jobbet går bra, jag tänker på pengarna jag tjänar så känns det inte lika deppigt att sitta inne på midsommar. Hoppas du mår bra och har en härlig sommar och blogga massor nu.

va snygg din blogg är avis

KRAMAR!!!

Postat av: Zelly

Tack snälla söta Chris :) KRAMAR

2008-06-21 @ 15:11:47
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Toppenfint! Så söta ljusstakar :)

2008-06-22 @ 19:17:31
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0