Högerklicksskydda

Tänkte dela med mig av ett litet tips. Såg denna funktion på Somas blogg. Tack för tipset :)

Hur man högerklicksskyddar sin blogg. Visst är det frustrerande när någon "snor" ens bilder och lägger upp som sina egna. Visst, folk som kan mycket kring datorer osv. kommer säkert komma på ett sätt att "sno" bilder ändå.

* Kopier denna text: <body oncontextmenu="return false;">

* Gå in på KODMALLAR, och klistra in <body oncontextmenu="return false;"> under <head>


And you are done. Inte alls svårt :)

Kommentarer
Postat av: GucciMama

Älskar dina tips. Det här tipset behövde jag verkligen. Jag är så rädd att nån ska ta Valencias bild och göranåt dumt. Så tack ännu en gång.



Jag snor nog det här inlägget oxå och tipsar mina läsare om det går bra.



Tack ännu en gång and keep up the good work :-)

2008-08-31 @ 12:05:38
URL: http://guccimama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0