HRVATSKA, HRVATSKA, HRVATSKA

Lijepa naša Domovino, Oj junačka zemljo mila.


Vad ska jag säga?! Underbart, underbart, underbart. Vi slog Tyskland. Kan ni fatta det?! Kaxiga Tyskland. Ska bli ett nöje att få gå till jobbet imorrn och träffa alla Tyska kollegor som var så duktiga idag på att reta mig ur pass dåligt det skulle gå...skrattar bäst som skrattar sist :)

Dario Srna i Ivica Olic,
  super momci. Rätt åt den där Schweinsteiger som fick rött kort, solklart ett rött kort. Sådär beter man sig inte, ful hårfärg hade han också. Synd att min Kranjcar missade ett par skott, men 2-1 mot Tyskland. Life is beautiful. Vår förbundskapten Slaven Bilic måste ju vara EM´s skönaste coach.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tack :D



Usch jag hänger knappt med i fotbollen ;D haha

2008-06-12 @ 21:35:51
URL: http://wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0