Klippa sig

Idag ringde jag min frissa, ska fixa håret den 28 juni. Hade egentligen velat komma veckan efter, sista veckan innan semester. Men hon var så fullbokad redan så då kunde hon inte ta emot mig. Men det gör inte så mycket, skönt att få håret fixat innan vi åker ner till Kroatien på bröllop.
Sen innan vi åker hem ber jag min kusin som är frisör att fixa det igen. Men man vill ju inte åka ner dit och se ut som värsta miffot. Vill ju vara snugg i håret innan semestern.

Jag måste säga att jag har blivit duktig med att planera. Har börjat förbereda allt innan semestern väldigt bra, är rikigt stolt över mig själv. I vanliga fall springer jag omkring och stressar dagen innan, men nu har jag börjat ornanisera mig mycket bättre. Känns skönt att slippa den stressen.

Kommentarer
Postat av: Johanna WP

Det dumma var ju att jag inte gjorde det, & jag spar inte heller historiken i internetfönstret. Men jag är övertygad om att jag kommer snubbla över hennes blogg igen förr eller senare.

2008-06-16 @ 22:31:46
URL: http://ilky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0