Kylie på Globen

Var som bekant på Globen igår kväll och såg Kylie. Showen var väldigt bra, inte den bästa jag har sett kanske, men helt klart grym show.

På något sätt lyckades vi hamna i stort sett längst fram. Och vi som inte ens köade, satt och åt när de började släppa in. Dock var det mindre roligt med de killar som stog framför oss. De var helt galna, stod och hoppade, viftade, grät nästan, skrek, you name it. Varje gång man försökte filma eller ta en bild, fuckade de upp allting.

Jag försökte filma "Can´t get you out of my head", ni kan se det här nedan. Jag älskar den låten. Observera dock att det är lite skakigt då de där killarna typ hoppade bak och plus man hör dem sjunga rätt högt. Jag filmade även under "On a night like this". Men youtube hatar mig, vill inte funka och dailymotion tar bara 150 MB stora filer, den är 158...suck.



Kylie, Stockholm June 11, 2008
by fabulositysecret

Efter ett tag gick vi ut från den folkmassan och ställde oss lite på sidan där man såg mycket bättre. Här kommer lite bilder. Min kamera suger verkligen på att ta konsert bilder, fattar inte varför. I vanliga fall tar den jättebra bilder, men av någon anledning inte konsert bilder. 

   

    

(Klicka för större)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

oh henne hade jag inte sagt nej till att gå o se faktiskt! :D

2008-06-12 @ 22:08:53
URL: http://wysteriiasblogg.se
Postat av: Jonna

kul:)

2008-06-12 @ 22:30:11
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0