Shopping

Jag slutade tidigare idag än vad jag skulle. Eller det var ganska lugnt idag, vilket inte händer ofta kan jag tala om, ha varit så mycket de senaste veckorna. Men idag gick jag tidigare och gick en sväng på stan och shoppade lite. Kom ju på att jag åker till Kroatien och Bosnien om 3 veckor. Nu får jag inte vara ute i sista stund som jag alltid är i vanliga fall.

  
 

(Klicka för större)

1. Nya söta ballerina skor, de är supersköna

2. En massa smink från världens bästa märke, MAC såklart. Fick ett presentkort av syrran när jag fyllde år, så självklart passade jag på att fylla på sminkväskan med lite nytt smink.

3. Flip-flops att ha på stranden i Kroatien, blåa min favoritfärg såklart.

4. En tunika som kommer pass bra på stranden och en skjorta.

Jag har fortfarande en hel del som måste köpas och fixas innan semestern, men detta är en bra början. Måste börja skriva ner allt som ska packas och köpas.

Haha, insåg just att jag har missat att ta ut pappret i skon.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va mycke snyggt! Älskar flip-flopsen :)



(Kroatien i år med - gu' va kul för dej gumman :)

2008-06-14 @ 00:25:26
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0