Söndag

Skönt med sovmorgon idag. Gick upp för ett tag sen. Kom i säng väldigt sent igår. Låg och tittade på film, men jag lyckades så klart somna mitt i filmen och vaknade i en oskön ställning och av att det var ljust ute. Var bara att vända på sig och somna om igen.

Har varit så skönt att ha tre dagars ledigt. Imorrn är det dags att ta tag i en ny vecka på jobbet. En av kollegorna har en vecka kvar att jobba sen är det semester för hennes del. Själv har jag 5 veckor kvar till semester, men det kommer gå fort hoppas jag.

Idag har jag inga vidare planer, sitta ute och sola, måste jobba på att få lite färg. Sen självklart fortsätta titta på EM, klart denna månads höjdpunkt.

Men först dags för lite kaffe ute  på balkongen, jag fick världens finaste Expresso maskin av mina föräldrar i födelsedags present och jag har lärt mig göra grym latte och cappucino :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trevlig söndag gumman!

2008-06-08 @ 13:21:55
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Lella

Tack snälla vännen :)

2008-06-08 @ 16:56:25
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0