1:a Advent

Trevlig Första Advent på er.

Fatta att det i morgon redan är december, det är helt sjukt hur fort tiden går. Det var ju nyss jag kom hem från Kroatien i somras. fast så tänker jag tillbaka så var det ju ca 5 månader sen.

Och fan vad människor det är every where. Vart fan kommer alla dessa människor ifrån? Så jävkla mycket folk vart man än går. Måste verkligen ta tag i mitt julklapps handlande a.s.a.p för att sen inte behöva springa omkring och irritera mig med och på resten av Stockholm.

Mår mycket bättre nu, har legat i sängen nästan hela dagen, men min migrän är nästan borta, så skönt. Ska strax lägga mig i badkaret och sen mysa lite här framför TV:n och laptopen. Ska tända det första ljuset på min adventsstake också, har fortfarande inte gjort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0