Min shopping

Vi gick in i typ tusentals affärer, men vi hittade inte något som direkt föll oss i smaken. Jag hade jättesvårt att hitta något som satt bra, sen är det ju så satans dyrt med kläder i London.

Men jag lyckades köpa lite roliga saker ändå, som vanligt, Klicka för större.


 
En kuvert väska från Primark, jag och mina väskor :)


Min nya favorit parfym, Banana Republic. Den doftar helt ljuvligt.


Victoria Secret´s hudprodukter. Do I need to say more?! Detta såldes på Heathrow, både syster och jag blev helt tokiga. Så underbara produkter. Ångrar att jag inte köpte mera :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

oh väskan <3

Du är utmanad ;)

2008-11-17 @ 11:12:33
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0