Sjukling


Jag är verkligen sjuk. I dag gick det inte längre. Jag gick till jobbet i morse, men chefen skickade hem mig efter ett tag, jag låter för jävligt, ser förjävlig ut. Fick order av henne att åka hem, lägga mig, och förhoppningsvis komma frisk till jobbet på måndag...haha. Mycket gott råd, jag måste bli bättre till nästa vecka, har en mycket viktig vecka på jobbet då, vår julshow startar då och jag är ansvarig för bokning av den, en massa administrativa saker som måste fixas.

Innan jag kom hem tog jag en sväng till ICA för att handla lite så att jag slipper gå ut i morrn. Lite mat, ett par tidningar nu när man ska ligga nerbäddad i sängen. Fick även bli ett par lussekatter, kunde inte hålla mig. Kan tala om att de inte är i samma klass som den min kära far gör, hans är så mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja lika bra du är hemma då, krya på dej nu gumman <3

2008-11-13 @ 18:12:26
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Tack söta :)

2008-11-14 @ 01:53:54
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0