Söndag

I dag har det varit en lugn dag. Sov ut eftersom jag kom i säng ganska sent i går.

har städat här hemma lite, så nu är det fint här hemma igen.

I går var mamma och jag på IKEA. Man måste bara älska IKEA, de har så mycket fint, jag vill göra om hemma varje gång jag har varit där. Som vanligt kommer man hem med en del saker som man inte planerade att köpa. Jag köpte en hel del ljus, både doft ljus och vanliga block ljus. Älskar att tända ljus nu när det är höst och mörkt ute. Just nu har jag tänt ljus överallt och ska strax se på film.

Jag är ledig hela veckan som kommer nu, ska bli så skönt. Tog hela veckan ledigt även fast jag inte åker till Lonodon förrens på torsdag. Jag ser såååå mycket fram emot London. Ska bli så roligt att få resa med syster igen. Det är roligt att resa med kompisar med och jag gillar även att resa med min syster, she is much fun :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja man kan ju inte annat än att älska Ikea =)

Å va skönt och vara ledig innan du åker.

2008-11-03 @ 21:45:49
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Andreja

Word jag underhåller ju folk.;)

Du får nog hålla fast mig och ser till att jag håller mig borta från affärer.

Men man lever ju bara en gng.;) Längtar tills Starbucks igen.

2008-11-05 @ 21:31:29
URL: http://bluesparkledevil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0