6 things about me

Sex saker du inte visste om mig :)

1. Jag kan bli så irriterad på folk som går sakta = myr steg. Jag blir helt skogs tokig, jag menar inte att man ska springa men de här som tar ett steg i timmen och blockerar vägen för alla andra när man är något stressad blir jag så irriterad över. Kanske ett typiskt Stockholmare syndrom?

2. Jag har ett temprament/kort stubin som heter duga.

3. Måste alltid stänga dörren till mitt kök när jag ska sova. Klarar inte av att höra tick tack från klockan när jag ska sova.

4. När jag var yngre fick jag för mig att jag skulle göra lumpen för tjejer. Gillar fängelsefilmer och militär filmer och tyckte att det verkade roligt att få springa omkring i skogen och gömma sig...hahaha. Men jag kom inte så långt, thank god.

5. Sökte jobb som flygvärdinna på SAS när jag var 19, men de sa att jag var för ung och att jag skulle söka senare, kom inte så lång med det heller, sökte aldrig igen. 
 
6. Lyssnar på mycket musik och har en förkärlek till Yugo musik som jag kallar det. Vi talar om musik från Serbien, Kroatien, Bosninen.. Pappa har alltid lyssnat på det...Mitar Miric, Merlin, Brena, Severina...you name it, så vi har vuxit upp med den musiken.


Kommentarer
Postat av: sanja

aaah såg med det på hemsidan.. ja dom 3 kommer =) bebek <3



men du vet du vart man beställer biljetterna. är nojig över att d blir slutsålt och vill så järna åka till malmö bijeldugme konsären =(=(

2008-10-09 @ 19:57:30
URL: http://sanjavesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0