Brrrrr

Idag har det varit rikigt kallt. Jag hann hem innan "stormen" började, det blåser som satan ute. Läste att det tydligen ska snöa i Stockholm inatt, inte mycket men lite. Och som vanligt lär mupp SL fucka up och inte fungera som vanligt. Varje år är det samma sak, för dem kommer det som en överraskning varje år att det är snö och minus grader i detta land. Förseningar och skit är vardagsmat. Men att höja SL kortet skäms de inte för.

Var hos min doktor i går. Handen går tydligen åt rätt håll (inte för att jag märker det), ska fortsätta få intensiv laserbehandling och min sjukskriving förlängs ett tag till med
50 %. Hålla tummarna för att det blir bra snart.


I morgon är der fredag=helg :) I morgon kväll är jag hembjuden till min vän Emma på lite middag :) Ska bli så trevligt så, vi har inte setts på ett tag. Jag sover hos mamma och pappa då de bara bor en station ifrån Emma, orkar inte åka hem till mig. Jag och mamma ska till IKEA på lördag :) Har inte varit där heller på länge :)


Kommentarer
Postat av: Rebe

ooooo, om dom har billiga värmeljus can you please me a package? color doesn't matter.....and try not to spend too much haha ikea är farligt för plånboken.you know



hälsa emmis!!!

2008-10-31 @ 15:40:53
Postat av: Zelly

Sure, love I shall get you some :) What kind of friend would I othervise be. Ringer dig när jag är hemma :)

2008-11-01 @ 00:20:29
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0