Fredag

Äntligen fredag och helg. Fredag kväll spenderas i soffan framför Idol såklart. Har laddat upp med gott snacks.

I morgon ska syrran, jag och en kompis  till Råsunda för att se VM.kval matchen mellan Sverige-Portugal. Syster hejar såklart på Portugal, Cristiano Ronaldo do I need to say more ;) Men hon har gillat snubben sen 2004 så det är ok att hon hejar på dem :)
Syster, ska du ha på dig din Cristiano tröja? ;)

Söndag ska spenderas med pappa, vi ska äta lunch, han, jag och syster. Mamma är ju i Kroatien, måste erkänna att det är tomt utan henne här och pappa saknar henne massor, så söt. Pratade med henne idag, hon har det jätteskönt, tog en promenad tidigare vid stranden i bara t-shirt. Folk badar fortfarande där nere, jag vill också juh...haha.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får en mycket trevlig helg gumman <3

2008-10-10 @ 23:34:45
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Andreja

Fan since 04 baby.;)

Tror jag inte vågar ha på min Ronaldo tröjan.

Huliganer skulle ha slagit ihjäl mig, so maybe next time.

Annan sak om vi var i Portugal wink wink. ha

2008-10-11 @ 01:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0