Halva veckan har gått

Spenderade natten hemma hos mamma och pappa eftersom mamma kom hem från Kroatien igår. Hon har haft det jättebra och bröllopet hon vad på var jättefint. Hon hade med sig en massa roliga saker till alla oss, alltid lika trevligt att få presenter.

Jobbade 14.30-19 idag. Fan, min hand blir verkligen inte bättre, jag vet inte vad jag ska ta mig till, börjar bli frustrerad att det aldrig blir bra. Jobbar 09-13.30 i morgon, ska sen bara hem och ta det lugnt.

Om ca två veckor är det dags för mig och syster att åka till London :) Ska bli så roligt, Starbucks here I come :)

Kommentarer
Postat av: Rebe

did she bring honey????

2008-10-22 @ 23:31:09
Postat av: Zelly

Rebe, of course she did :)

2008-10-23 @ 09:06:03
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Näe att det ska ta sån tid med din hand, lider med dej gumman! <3

Roligt med London, avis ;P

2008-10-23 @ 12:09:38
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0