Liten lista

Lite about me.

Ditt namn: Zelly
Längd: 176 cm lång
Spelar du något instrument: Nope, spelade piano ett tag men la ner det då jag hade annat för mig
Vem är snyggast: Vadå får jag bara nämna en? Har ju flera stycken...
Vem vet mest om dig: Min syster
Vad vill du ha just nu: Körkort
Vilka sjukdomar har du: Inga sjukdomar, men en skadad hand/handled
Fobier: Ormar, är super rädd för dem
Känner du en snygg kille: Flera stycken faktiskt
Har du körkort: Nej, men håller på att ta det
Åsikt om jultomten: Barnkär snubbe
Vill du gifta dig: Inte nu, men senare i livet yes
Tycker du att du är attraktiv: Någorlunda ;) Svårt att svara på det själv
Din hårfärg och frisyr: Ljus brun och just nu uppsatt i en tofs
Din ögonfärg: Brun-grön
Väska just nu: En svart ganska stor från Gucci

Har du glasögon: Ja när jag är hemma på kvällen  och linser på dagen
Hur ser din plånbok ut: En brun/beige från Guess som jag fick av min fina syster i födelsedagspresent
När ska du festa nästa gång: Inget planerat än, får se
Vad köpte du senast: Frukost till i morgon
Hur mycket pengar har du: Min ekonomi behåller jag privat, jag har så att jag klarar mig
Hur svarar du i telefonen hemma: Med mitt namn
Senast kramat: Syster
Vem sov du hos senast: Hemma hos mamma och pappa
Kroppsform: Kurvig
Kall favoritdricka: Coca cola.
Varm favoritdricka: Kaffe så klart
Alkoholhaltig favoritdricka: Sex on the beach, Cosmopolitan
Säger ofta: Jävlar, fan, och en massa Kroatiska svärord.
Saknar du någon: En vän som bor i USA
Du fikade senast: Idag med en vän och syster
Senast sedda film: Freaky Friday, den gick på Kanal 5 nyss
Hur känner du dig nu: Helt ok men lite trött
Kan du laga mat: Räknas att koka ett ägg? Skojar, kan en del faktiskt
Vad tycker du om fötter: Lite småsnuskigt för att vara ärlig
Är du smart: Skinn på näsan har jag, men är ganska smart, har nog inte kommit i livet där jag är om jag inte hade varit någorlunda smart :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill gärna "sno" listan men kan ju inte kopiera :( För jobbigt att skriva allt.

2008-10-19 @ 17:34:49
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0