Regnit som vanligt

Vad det har regnat idag. Jag måste säga att det samtidigt är ganska mysigt som jobbigt. Ville inte alls gå till jobbet idag. Började sent 14.30-19, eftersom jag nu jobbar 50 % ett tag fram över.

Ska strax se en dokumentär på TV3, Generation Fett, om världens fetaste man, sorligt att det har gått så långt.

Var även en sväng på lite middag hos min granne. De är så söta och snälla, kommer från samma land som jag. Jag brukar hjälpa dem en hel del kring deras dator när den inte vill funka. De är så tacksama att jag alltid kommer ner och hjälper till .

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt med 50% ett tag med tanke på handleden :)

Regnat här med, skittrist väder!

2008-10-01 @ 22:27:04
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0