<3


♥ One Tree Hill ♥

Jag säger bara KÄRLEK till en av de BÄSTA TV-serierna ever ♥ De flesta serier jag ser på följer jag i USA takt. Orkar inte vänta tills de kommer på TV i sega Sverige. Såg första avsnittet på säsong 6 av One Tree Hill här om dagen. Och allt jag har att säga är att: jag ÄLSKAR denna serie. Äntligen har den börjat igen, som jag har längat hela sommaren efter Brooke, Lucas, Naley, Jamie, Skills och alla andra. Denna säsong kommer rocka såååååå bra, 6 säsonger och fortfarande lika bra. Kärlek, kärlek, kärlek till denna serie ♥

(Bild från CW.com)

Kommentarer
Postat av: Andreja

Angående mitt inlägg så bryr jag inte om folk följer serien men inte amerikanska.;)

Men i alla fall så är det verkligen kärlek till serien. Jag diggar Peytons hår som fasen.

2008-09-05 @ 02:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0