Cancelled

Hade körlektion i morse innan jobbet 08.25. Jag kom dit som jag skulle, i tid och allt. Stod och väntade på min körlärare som aldrig kom. Fattade ingenting. Efter en stund kommer en annan körlärare och säger att de tyvärr måste ställa in min lektion då min körlärare som innan hade en lektion med en annan elev hade fått lite problem med sin bil. Den hade stannat helt och hållet, så de var tvungna att ringa efter en bärgnings bil.

Trist att missa lektionen, jag som hade gått upp tidigt och allt. De försäkrade mig dock om att jag inte går miste om denna lektion, jag får ta den en annan dag. Men men, sånt som kan hända. Det var bara att gå till jobbet lite tidigare änn väntat, helt ok det med då jag fick sluta en timme tidigare :)

Min hand har under dessa dagar jag varit hemma varit mycket bättre, kändes ganska ok på jobbet. Men efter ett par timmar började den göra ont som satan igen. Min läkare ringde mig idag också för att se hur det var med den, ingen vidare :( Ska tillbaka till honom på onsdag, få mera laserbehandling. Får fösöka jobba så gott det går i morgon, men det är inte lätt, I am in pain :(

(Bild från Goggle.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0