Does it ever stop?

Inte nog med att jag har satans (ursäkta språket) ont i handen/handleden börjar jag få ont i halsen med. Gör jätteont när jag sväljer. Vill inte gå och bli sjuk nu också till råga på allt.  Börjar känna mig hjälplös...haha. Does it ever stop?!

Har gjort en stor kopp te i min fina mugg från Starbucks som jag köpte i London för ett par år sedan.
Speaking of London, min syster är lite sugen på att åka dit igen över en weekend eller så. Why not tänker jag, gillar den staden jättemycket. Vi får se hur det blir, kollar lite möjligheter. Genom jobbet får vi väldigt bra möjligheter till mycket bra hotel och det väldigt billigt. Ska inte säga eller hoppas på för mycket, det är endast i "planera-vi-kanske-ska-ta-en weekend-i-London, we are thinking it through,stadiet än så länge" Men samtidigt måste jag tänka smart, körlektioner är inte billigt och jag är så fokuserad på körkortet nu. Har inte råd att "kasta" pengar omkring mig och åker jag till London vill jag inte snåla när man är där (om vi åker).

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å nej hoppas inte =/

Skulle med vilja åka till London!

2008-09-23 @ 12:06:23
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0