Fredag


Den här fredagen har gått så fort. Hade hjälp av min mamma att tvätta idag. Jag är ju beordrad vila, men hade en hel del tvätt som verkligen behövdes tvättas. Det gjorde mamma åt mig, väldigt snällt av henne. Har inte gjort så mycket idag, som jag sa känns konstigt att vara hemma en vardag då jag inte är så sjuk. Har ju rejält ont i handen, kan inte fixa det själv.  Tack snälla mamma för all hjälp dessa två dagar.

Denna fredag kväll blir jag hemma, kommer bli så hela helgen. Är lite fattig denna månad, har betalat in för en del körlektioner och de är ju inte gratis direkt. Ska fixa naglarna i morgon och sen får jag vara sparsam resten av veckan som är kvar tills lönen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0