London baby


Japp, nu är det bestämt. Det blir London till hösten :) Nu är allt bokat, hotell och flyg. Vi åker 6 november och kommer hem 9 november. Ser fram emot det jättemycket. Jag hade först inga planer på att åka någonstans denna höst, men syrran var så på och nu ångrar jag mig inte alls att vi åker. Får ta lite av sparpengarna, om de inte är till för att göra något kul i livet så vet jag inte vad :)

När syrran la fram idén om att vi ska åka iväg på en weekend tänkte jag först föreslå en annan stad, Paris, Milano, Barcelona, ja något som vi inte har sett. Men hon vill så gärna tillbaka till London, hon har bara varit där en gång och blev kär i staden. Så who am I to say no ;)

Hotellet vi ska bo på är helt ljuvligt, 5 star baby :) InterContinental Park Lane heter det, det är lite av hotellet ni ser på bilderna. Klicka här om ni vill läsa mera. Jag bodde där förra året jag var i London och det ligger mitt i city, nära till verkligen allt. Fördelen med att jobba på det hotell jag jobbar på är att vi får såååååååå bra personal priser på superfina hotell runt om i världen :)

(Bilder från InterContinentals hemsida)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: förstår jag :D jag åker dit den 14 ;)

2008-09-29 @ 00:05:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0