Mysigt

Man märker verkligen att dagen blir kortare och kortare. Tänkte på det idag när jag var på väg hem från jobbet. Slutade 19.00, förra veckan var det inte alls lika mörkt när jag slutade som det var idag. Trist. Men samtidigt mysigt att det är höst, jag gillar hösten. Så mysigt att sitta hemma i soffan med en filt, en kopp te, en bra bok eller någon film eller TV-serie. Mysigt också när man kan tända massa ljus, är ju så härligt. Måste nog ta mig en tripp till IKEA snart och handla en massa nya ljus :)

Trist bara att det är sååååå kallt ute. September brukar oftast vara en ganska härlig och varmt månad, men detta år är det superkallt. Behöver gå och titta på en höstjacka, har en fin höstkappa men behöver en jacka också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0