Oh my

Oh my, jag är redo för sängen, men ska hålla mig uppe ett tag till. Jag är helt slut, det har varit en galen dag på jobbet. Jag trodde ta mig fan att telefonhelvetet aldrig skulle sluta ringa. Vi var två man kort idag också och det märktes. Min hand/handled gör bara ondare, använde den nog idag mer än vad jag ska, kunde inte hjälpa det, var så stressigt och det får jag äta upp nu.

Ringde till min läkare idag, jag har en tid på onsdag men jag orkar inte vänta då jag har sådan smärta i handen. Han tycker att jag ska ta lite Voltaren för att se om smärtan går ner, vi får väl se. Men jag orkar inte ha det så här, det gör för ont. Jag gör mitt bästa och gör så gott jag kan, men det känns som att det inte är tillräckligt, kollegorna glömmer så fort att jag har ont och att jag nästan sitter och gråter av smärta. Jag behöver inget medlidande, men jag vill ha förståelse.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Näe va jobbigt =/ Hoppas voltarenen hjälper, den ska ju vara bra.

2008-09-15 @ 22:25:50
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0