Still trouble

Idag har det varit en stressig dag på jobbet. Inte alls bra för min onda hand. Har idag använt den mer än vad jag ska göra, inte bra alls. Hann inte alls med att göra allt som jag skulle. Orkade inte jobba över, så i morgon väntar en hel del på att bli fixat. Jag kan ju inte jobba i min vanliga takt och det gör mig lite frustrerad måste jag säga. Men samtidigt måste jag inse att jag inte är ok för tillfället, jag har ont och kan inte jobba på som vanligt vare sig jag vill eller inte.

Jag ska till min läkare i morgon igen och få mera laserbehandling på handen. Har fått det ett par gånger nu och inte blir det bättre för det...suck.  
Ska vara hos honom 10.45, skönt att jag ändå får sovmorgon då.

I morse på väg till jobbet hann jag bli irriterad, det var något knas med tåget så det fick bli ersättnings buss till Slussen. Så jäkla irriterande när halva Stockholm börjar 09.00 och ska med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0