Time for shopping

Jag har sovit så bra i natt, så skönt. Jag kom i säng rent sent dock, men det var själv valt.

Har precis gjort mig i ordning, åker strax in till stan för att träffa kära syster. Vi ska shoppa, behöver köpe en hel del grejer. Får se om jag kommer hem med något fint :) Sen ska vi hem till mig för att ha en trevlig kväll, se på film osv. Vi ska även boka flygbiljetter till London :) Hotellet har jag redan bokat, är så fint. 5 star baby, vi får sjukt bra priser genom jobbet. Var tvungen att boka det först innan personal priset blev uppbokat. Syster yster, you are gonna love this hotel, jag har redan bott på det förra året jag var i London med en kompis.

Trevlig lördag på er :)

Kommentarer
Postat av: Andreja

Fröken Andreja vill se på Into the wild.

Emile Hirsch är ju het och kolla på. Och han är ju med ;).

Hoppas vi hittar något fint.

2008-09-27 @ 12:16:08
Postat av: Sandra

Hoppas du hitta nåt kul :)

Åh London, avis :P

2008-09-28 @ 12:52:37
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0