Brum Brum


Körlektionen i morse gick bra. Mycket bättre efter att jag hade kört ca 15 minuter. Vet inte vad det var för fel på mig i morse, men allt gick fel. Fick motorstop, höll på att krångla med kopplingen fram och tillbaka, blev så irriterad på mig själv. Men efter ett tag gick det bra igen. Min körlärare Alex sa att det är så ibland och vissa dagar. Vissa dagar känns det att man går två steg fram och vissa dagar att man går ett steg back.

Ska dock se till att boka på fler lektioner, en gång i veckan som jag kör nu är för lite, behöver köra minst två gånger. Men det är inte så lätt att få körlektioner varje gång, för mig passar det inte att gå mitt på dagen utan tidigt på morgonen innan jobbet eller på kvällen efter jobbet. Men jag kämpar på :)

Kommentarer
Postat av: Andreja

Känns som om att din körlärare är mkt bra.

Jämför med min förra lärare. Jag säger förra för att jag ska byta thats why. :p

2008-09-08 @ 13:22:19
Postat av: Zelly

Dea, Han är jättebra måste jag säga :) Du kanske ska ta och köra i min körskola? eller testa den andra i Farsta? Puss

2008-09-08 @ 13:43:06
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: GucciMama

sv: tack så jätte mycket. det var snällt

2008-09-08 @ 19:58:29
URL: http://guccimama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0